سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیار سرزنش مکن ؛ زیرا کینه به بار می آورد و به دشمنی می انجامد، و زیادی آن، از بی ادبی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :10
کل بازدید :89732
تعداد کل یاداشته ها : 35
103/1/31
1:0 ع

بشتابید تا از دست نرفته ...

حراج کردند، بدو بدو ...

(توجه: نویسنده نه دست اندر کار است نه ذی نفع!)

نوحوانان و آینده سازان تمدن اسلامی! توجه توجه!

دوره آموزشی، تحلیلی تاریخ معاصر با عنوان «اولی الابصار» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از تاریخ 21 تا 24 مرداد در اردوگاه شهرک سنگ آهن بافق برمی گزارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام: 1- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی 2- دو قطعه عکس 3*4 رسمی - 3-تکمیل فرم ثبت نام (یا از اینجا دانلود کنید یا از رابطین بگیرید.)  4-کپی آخرین کارنامه تحصیلی و 5- مبلغ 25000 تومان بابت بخشی از هزینه اردوی علمی تخصصی دانش آموزان نخبه.

طریقه ثبت نام: (به نقل از nokhbegan.parsiblog.ir)

1- فرم اردو را از این آدرس  دانلود کرده و پس از تکمیل آن، به ایمیل ordoo@chmail.ir ارسال بفرمائید تا برای امتیازبندی و انتخاب شرکت کنندگان اردو  بتوانیم  از پاسخ های شما به سوالات مطروحه در فرم، افرادی را انتخاب کنیم.

2- با شماره های 09135258472 و 09138548664  تماس حاصل بفرمائید تا با دریافت فرم ثبت نام و تکمیل و تحویل آن، ثبت نام شما کامل شود.

پی نوشت:
دلیل عقلی بر ضرورت مطالعه تاریخ را قبلاً در مطلبی با عنوان «تاریخ یا فیلم نامه؛ اشتباه نکنیم» نوشته ام. دلیل نقلی هم تا بخواهی از قرآن و نهج البلاغه و از بیانات حاج آقا روح الله و امام خامنه ای فراوان است.

 

 

قرآن: «أَفَلَمْ یَسیرُوا فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرُوا کَیْفَ کانَ عاقِبَةُ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ»

نهج البلاغه: «انّی و لم اَکُن عُمِّرتُ عُمرَ مَن کانَ قَبلی فَقَد نَظَرتُ فی أعمالِهم و فَکَّرتُ فی أخبارهِم و سِرتُ فی آثارِهم ... »/ خطبه 31

 

امام خامنه ای: «من نمى‏دانم شما چقدر از تاریخ‏ معاصر اطّلاع دارید و چقدر آن را خوانده‏اید. چقدر خوب است که شما در تابستان که قدرى فراغت پیدا مى‏کنید، واقعاً برنامه‏ریزى کنید و قدرى از تاریخ‏ معاصر، از جمله همین قضیه‏ى تنباکو را مطالعه کنید.»/ نرم افزار حدیث ولایت، بیانات، سال 1377، صفحه 59

 

 


92/5/13::: 2:47 ع
نظر()